• Hurtig forsendelse
  • Du har altid 90 dages åbent køb
  • Betale med MobilePay

1. Generelt

1.1        

Disse generelle vilkår (vilkårene) gælder, når du som kunde (”du”) laver en bestilling via www.gaminghuset.dk og tilhørende sider (”hjemmesiden”). Aftale indgåes mellem dig og Lowwi AB, organisationsnummer 556881-9238. Øvrig information om gaminghuset samt kontaktoplysninger fremgår af hjemmesiden.

1.2        

gaminghuset godkender ikke, ifølge svensk lovgivning, kreditkøb til personer under 18 år. For at kunne bestille på hjemmesiden, skal du være fyldt 18 år. gaminghuset forbeholder sig retten til i enkeltstående tilfælde at nægte eller ændre din ordre (for eksempel hvis du har oplyst forkerte personoplysninger og/eller har betalingsanmærkninger).

1.3 

gaminghuset tager forbehold for slutsalg samt eventuelle billed- og skrivefejl på hjemmesiden, såsom fejl i tekniske specifikationer, forkerte priser og prisreguleringer eller forkert lagerbalance. gaminghuset forbeholder sig retten til til enhver tid at rette og opdatere forkerte oplysninger.

1.4

Hjemmesiden og alt andet indhold på hjemmesiden ejes af gaminghuset eller deres licensgivere. Gennem blandt andet immaterielle rettigheder og markedrettens love er informationen beskyttet. Produktnavn, varemærker, billeder, firmanavn og grafik, design, layout samt information om services, varer og andet indhold må ikke kopieres eller anvendes uden skriftlig godkendelse af gaminghuset.

2. Bestilling og aftale

2.1        

Når du gennemfører et køb godkender du vores købsvilkår samt vores integritetspolitik. Du godkender dermed, at du som kunde har læst informationen om personoplysninger og samtykket til anvendelsen af personoplysninger samt cookies, i henhold til gaminghusets integritetspolitik.

2.2 

En aftale om køb indgås først når gaminghuset har bekræftet din bestilling og du har modtaget en ordrebekræftelse fra gaminghuset via e-mail. gaminghuset anbefaler dig at gemme ordrebekræftelsen til eventuel kontakt med vores kundeservice. 

2.3        

Det er meget vigtigt at du tjekker din ordre inden du gennemfører købet. Efter at købet er gennemført kan vi ikke foretage ændringer i ordren, hverken i adressen eller de bestilte produkter. Hvis du ønsker at tilføje noget til din ordre beder vi dig afgive en ny ordre.

Hvis du har bestilt det forkerte produkt eller ønsker at fortryde dit køb, skal du returnere ordren som normalt når du modtager den. Oplysninger om returnering findes under afsnit 5.2.

2.4

Efter at have gennemført ordren, kan vi kontakte dig via e-mail og bede dig om at vurdere produkterne i dit køb.
Hvis du ikke ønsker at blive kontaktet vedrørende dette, bedes du kontakte vores kundeservice, så kan vi fjerne din e-mailadresse fra vores liste for disse forsendelser.

2.5

Efter bestillingen er gennemført, kan vi sende informationsmails ud vedrørende produkter og tilbud.

2.6

Rabatkoder gælder ikke for visse produkter.

3. Betaling, priser og afgifter

3.1 

Alle priser på hjemmesiden er vist i DKK inklusive moms.

I samarbejde med Collector Bank AB tilbyder vi betaling med Walley og MobilePay. Walley samler alle de vigtige betalingsmetoder i en og samme løsning – vælg mellem direkte bank- og kortbetaling, faktura, delbetalning eller MobilePay. Du bestemmer selv hvilken betalingsmetode du vil bruge ved kassen inden du bekræfter købet. Kort- og bankbetaling foregår nemt og uden at du behøver forlade hjemmesiden. 

Vælger du at betale med MobilePay eller kort-/direkte bankbetaling, reserveres kun beløbet. Beløbet trækkes først når din ordre er afsendt og du har modtaget følgesedlen.

3.2

Vi tilbyder fragt via PostNord og Instabox. Forsendelsesomkostninger er angivet ved kassen på hver forsendelsesmetode. Alle angivne leveringstider er kun forventede leveringstider. Hverken vi eller speditørerne kan garantere de angivne leveringstider.

Instabox express: Sendes til det Instabox-box du vælger ved kassen (sporbar). Du modtager en SMS med kode til afhentning når forsendelsen er leveret. Identifikation med NemID/MitID er påkrævet.

PostNord agent: Med PostNord-agenter kan du spore din ordre, og du vil modtage en SMS, en e-mail-underretning eller en brevmeddelelse, når din ordre er tilgængelig fra din valgte PostNord-agent. 

Bring: Vælger du Bring, vil forsendelsen blive sendt til din valgte Bring-agent (sporbar). Du modtager en SMS, når din ordre er tilgængelig fra agenten.

Budbee box: Sendes til det Budbee-box du vælger ved kassen (sporbar). Du modtager en SMS med kode til afhentning når forsendelsen er leveret. Identifikation med NemID/MitID er påkrævet.

Budbee hjemlevering: Leveres hjem med Budbee (sporbar). Du vælger allerede ved kassen hvornår du vil have forsendelsen leveret. I nogle tilfælde kan der kræves identifikation med NemID/MitID.

Af sikkerhedsmæssige årsager forbeholder gaminghuset sig retten til at ændre på din valgte forsendelsesmetode for både varens og kundens sikkerhed. Bemærk at vi aldrig vil skifte til et billigere alternativ end det du har valgt som kunde.

3.3 

For uindløste/ikke-leverede pakker sendt direkte hjem, til agenter eller pakkeskabe, opkræver vi et fragt- og ekspeditionsgebyr fra kunden.
Gebyr: 110 DKK

På nogle produkter opkræves et andet gebyr på grund af produktets størrelse og vægt. Dette gælder ved køb af disse produkter:

  • Gamingstole
  • Gamingbord

Gebyr: 190 DKK

Det er meget vigtigt, at de angivne adresseoplysninger er korrekte. I tilfælde af forkerte adresseoplysninger (f.eks. Forkert postnummer) tilføjes rederierne et ekstra gebyr. Vi forbeholder os ret til at opkræve dig som kunde disse omkostninger.

Gebyr: 180 DKK

4. Levering

4.1        

Leveringstiden kan variere afhængigt af det produkt, du har købt. Estimeret leveringstid oplyses ved kassen og varierer afhængigt af den valgte forsendelsesmetode.

Bemærk venligst, at forhold, der ligger udenfor gaminghusets kontrol, kan forekomme, hvilket kan påvirke leveringstiden. Leveringstider gælder fra at din ordre er blevet sendt.

4.2        

Hvis pakken skal hentes hos et postkontor skal du gøre dette indenfor tidsrummet, der er angivet i leveringsbekræftelsen. Normalt skal pakken afhentes personligt mod gyldig legimitation og forsendelses-ID. Du vil altid få en besked, der viser hvor og hvornår pakken kan hentes. Meddelelsen sendes via e-mail, SMS eller almindelig post.

4.3

Sidste chance for levering samme hverdag:
Bring: 14.55 man - 15.15 tir-fre
PostNord: 16.50
Instabox: 18.20 - man-fre, 17.25 - søn
Budbee: 18.20 - man-fre, 17.25 - søn

5. Fortrydelsesret og åbent køb

5.1        

I henhold til købeloven har du ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelse af varen. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du give os besked via e-mail til support@gaminghuset.dk inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre. Du har herefter yderligere 14 dage til at returnere varen, fra du har givet os besked herom. 

5.2        

Varen skal returneres ubrugt og sammen med originalemballagen. Sørg for at din returvare er mærket med dit ordrenummer, og er godt indpakket, så den ikke får i stykker under transporten. Du som kunde er ansvarlig for at varen ikke beskadiges under fragten, samt at varen kommer frem til os i uforandret stand. 

Ved fortrydelse eller fejlbestilling er du som kunde ansvarlig for forsendelsesomkostningerne for returneringen. Du kan selv bestemme hvordan du sender produktet tilbage til os. Du kan returnerer varen som et almindeligt brev med frimærke eller som sporbar pakke. Hvis du har brug for hjælp med at returnere produktet anbefaler vi, at du kontakter dit nærmeste postkontor. 

Bemærk, at du som kunde ikke vil blive tilbagebetalt ved en eventuel returnering. 

Bemærk, at hvis du anvender samme emballage som produktet/produkterne kom i, skal du selv frankere emballagen. Er brevet ikke frankeret tager vi et gebyr på 70 DKK for vores og PostNords omkostninger.

5.3        

Produkter som ikke omfattes af fortrydelsesretten: 

1) Varer med brudt plombering. 

2) Varer der ikke kan fortrydes på grund af sundheds eller hygiejneårsager (for eksempel hovedtelefoner).

3) Varer der er bestilt efter ønskemål. For eksempel ikke lagerførte varer, der bestille hjem specifikt efter kundens ønskemål. 

5.4        

Åbent køb gælder indenfor 90 dage fra du har modtaget leveringen. For at kunne anvende dig af åbent køb må produktet/produkterne ikke være anvendt samt indpakningen må ikke være åbnet eller beskadiget. Originalindpakning skal altid sendes med. Hvis produktet/produkterne er anvendt eller indpakning åbnet gælder åbent køb ikke, men derefter fortrydelsesretten. 

Du sender produktet/produkterne tilbage sammen med dit ordrenummer. Forsendelsen bør være godt indpakket, så den ikke går i stykker under transporten. Vi anbefaler, at du sender produktet/produkterne tilbage med sporing. 

Som kunde står du for returomkostningerne, hvis du fortryder købet. Bemærk venligst, at hvis du bruger samme brev som produktet/produkterne blev leveret i, skal du selv frankere brevet. Er brevet ikke frankeret tager vi et gebyr på 70 DKK for vores og PostNords omkostninger. 

6. Bytte

6.1  

Sender du med følgesedlen i din retur, letter dette håndteringen af ​​returneringen. Alle returneringer håndteres normalt inden for 15 dage efter modtagelsen af ​​returneringen.

6.2        

Har du ved en fejl bestilt et forkert produkt eller et produkt, som ikke passer til dig, og du ønsker at bytte til et andet produkt, kan du gøre dette ved at bestille det ønskede produkt, og derefter returnere produktet, som du ønsker at sende retur til os. 

Din nye ordre vil blive leveret til dig inden for den forventede leveringstid, der er angivet ved kassen og din returnering behandles inden for 15 hverdage fra vi har modtaget produktet. Når din returnering er blevet behandlet, får du en e-mail af os, og vi krediterer dig for det du har returneret. Tilbagebetaling sker via den betalingsmetode du valgte, da købet blev foretaget.

7. Reklamation og garanti

7.1        

Da de fleste reklamationer kan gennemføres via e-mail, beder vi dig derfor om at ikke lave en returnering af reklamationen, før du har været i kontakt med vores kundeservice via support@gaminghuset.dk

7.2        

Alle varer sendes inspiceret og fri for mangler. Hvis der er en fejl i produktet/produktet, der er i strid med forventningerne, har kunden ret til at få produktet repareret eller udskiftet i henhold til forbrugerkøbsloven. Hvis produktet er defekt, bedes du kontakte os inden for 3 dage efter modtagelse af din ordre, så udveksler vi straks produktet.

Vi overholder den 3-årige appelret i henhold til forbrugerkøbsloven. For at klage over et produkt skal fejlen eksistere fra starten. Du må ikke lave en fejl selv.

Skader forårsaget af forkert brug eller installation kan ikke gøres gældende. 

7.3

Alle produkter leveres med mindst 6 måneders fabriksgaranti fra leveringsdato, hvis ikke andet angives i produktbeskrivelsen.

8. Kontaktinformaiton 

Lowwi AB 
Morabergsvägen 8
152 42 Södertälje 
Sverige

Mail: support@gaminghuset.dk
Telefon: +46 (0)10-1889909

Organisationsnummer: 556881-9238
Virksomhedsnavn og juridisk navn: Lowwi AB Godkendt til F-skat

9. Force Majeure 

Sælgeren er ikke ansvarlig for forsinkelser forårsaget af omstændigheder sælgeren ikke råder over, såsom almen arbejdskonflikt, krig, brand, lynnedslag, terrorangreb, ændret myndighedsbestemmelse, tekniske problemer, fejl i el-/tele-/dataforbindelser eller anden kommunikation samt fejl eller forsinkelser i tjeneste fra underleverandør på grund af omstændigheder, som her er angivet. Disse omstændigheder skal udgøre fratagelsesgrund som medføre fratagelse af skadeserstatning og andre følger. 

Eventuelle tvister skal løse enten via Forbrugerklagenævnet i Danmark eller European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR). 

Forbrugerstyrelsen: https://www.forbrug.dk/ 
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
Carl Jacobsens Vej 35 
2500 Valby 

EU ODR: https://ec.europa.eu

Disse købsbetingelser blev senest opdateret: 2024-04-18

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn

Indkøbskurv